Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Pot Luck library

wakakakaka... hari khamis lepas 17/07/08. libry wat makan2 yg dinamakan pot luck. barula ku tahu pot luck tu rupe nye ibarat kenduri makan yg mknn ye di bawa sikit sorg,,, tp lain bg aku n bg lan... cter ye gni... ade sorg p.cik yg dok kat kawsn umah tu,,, org kampung pggl dia pok lat. dia driver bus.. glamour jugak r kat area sg lembing tu,,,
klau org sebut je pok lat.. ha... kenal la dia.. baik budak kecik dewase mau pun tua..
nak di jadikan cter ye.. bile puan si sebut pot luck aku jd pelik,,, nak taye malu... sbb aku ingt aku sorg je yg x tau.. rupe2 ye ade jugak yg seangkatan denganku... bg lan la orangnya,, dia pun kenai ngan pok lat tu.. jd dgn kesempatan yg ade hari tu bg lan pun taye la puan syima... pot luck( bg lan sebut pok lat) tu mende??? puan syima pun terang la dgn serba sedikit... dgn x semena2 ye aku pun taye la jugok... dan bg lan pun terkeluar la cter pasal pok lat tu...
mase tu jugok la seme yg ade tu tergelok2.. sbgai pengajaran untukku jgn malu nak taye kalu x tau..
tibe la hari makan-makan tu,,,
mcm-mcm ada.. kari kambing, ayam goreng, ayam soledad( sponsor by k,.za ) nemo mee hailam (mesti tau ye sape sponsorr hehehe ) , ikan goreng, ikan talang, roti jala, bubur kacang, akok,karipap dan mcm lagi la,,, pendek kate penuh la meja kecik kat bawoh tu..
sebenor ye pot luck ni diadakan bagi meraikan Nora pelajar ipta yg praktikal disini.. staff library kalu mkn.. mmg seronok.. mkn ape yg di sediakan dgn jaya ye...( bgs3 x membazir )
tp..... agaknye terlampau byk sgt campuran mknn habih seme org mengadu sakit perut keesokan pg ye.. plg teruk penangan dek makanan ialah bg sam.. 11 kali ke bape kali ntoh ke tnds.. ( hehehee). tp k.mona, k.za, ngan haji sayadek masih kebal perut mereka.. tiada aduan dibuat setakat nih..
moral cter nye... ingat2 lah org yg x dpt mkn... berhati2 semasa mkn.. berhenti sebelum kenyang... wakakakaka


bg nizam... setia ngan lada yg di cilok dari ayam soledad k.za..
mkan ais krim pun dia bleh tambah kan perisa lada merah tu...
entoh ape rase nye x tau la.. tp yg pasti mase kerja2 pembersihan aku nmpk lada merah tu masih elok tanpa cacat cela nya.. ( uhhh ingtkan nak makan.. rupenye hiasan je... ) dan kesudahanya kat lam tong sampah la berakhirya kisah si lada merah.





ummmmmm... sedap nyer.... akhirya dapat tgk nora mkn nasi, mkn jugak la kuih ke ape ke.. kalu tdk,,, selame beberape bulan disini payoh btui nak tgk dia mkn.. ajk mkn pg x nak.. tgh hari x nak.. mnm ptg pun x nak... yg geram tu .. ajk mkn buah pun tanok... agak nye aku ni ajk salah time kot.. wakakakkaka





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails