Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

IEP Langkawi

28 - 31 May 2008
bertempat di Aseania resort Langkawi. dapat jugak aku menjejakkan kaki ke Langkawi zon bebas chukai. hihihi.. excited nye la aku n k.wati ni... siap bekal bantal lagi nak berumah kat lam bus.. dgn blanket nye.. stokin belang2 ye.. hihihi kelako je... tp kenangan. maklumla k.wati dah pindah gombak..bile lagi la dpt bersame mcm tu..

kat sane mcm2 tempat melawat.. telage mahsuri, makam mahsuri, pekan kuah n macam2 lagi lah.. x tau la nak cter mcm ne.. hang pa tgk la sendiri gambo2 ye yek? kat situ seme dah tercerite... ekekekekkalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails