Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Badminton oh.. Badminton


wakakaka semalam main badminton.. sblm main tu xcited gler r... nak beraksi la katakan.. tggu punye tungu kul 6.30 baru la bg sam n k.ros sampai.. ( alahai berdua je letihhhh.)

hmmm.. tp dpt jugak la beraksi seri ngan k.ros yg berpasangan ngan ariff, aku? hihih berpasangan ngan epull. dah sebulan x main. bila main semalam mcm ok je.. tp bila balik umah dah rase semacam dah.. bgn pg td habih sakit seluruh badan.. ngantuk betuiii mcm nak tdo je.. nak keje pun dah x de perasaan dah.. ikutkan hati nak balik tdo je.. wakakakak... tp x pe pakse diri la skit.. makin ikut ngantuk ni makin nak tdo jd nye.. haahhaha.. x sabo nak tggu hari khamis ni... harap2 blh la beraksi lagi.. dan harap2 regu yg berdua lagi tu ade lah... smlm mix mcm x termampu je nak kejor diorg main.. ahaks...

so.. k.zaa n k.rini.. n especially bro nizam... khamis ni jgn x dtg lak.. heheheh
cau lu eh?kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails