Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

pilihan hatiku....


www.flickr.com

bulan pose ni... ni lah menu idaman ku... dgr je tom yam pasti kecur air liur,,, ( bukan bulan pose pun kecur... hhehehe )
tom yam ade mcm2 jenis,, byk jugak la kedai yg aku dah cube rasai kenikmatan ye... yg paling aku x bleh lupe setakat ni ialah tom yam kong kat secret recepies tu,,, fuhhhh kow glerr.. mmg berasap la telinge... tp beh,,,,, srrrrrrrpppp puas hati... tp aku x dpt lak cari rupe tom yam tu... kalu korang nak menikmati ye.. pg la kedai mahal tu... pasti puas hati... harap2 bulan ni dapat la merase lagi... ekekekekek.. tom yam kat Sarathai tu pun blh tahan... makan ngan nasi putih tambah kerabu mangga,,, wah wah wah,, sedap yer.... ermmm ade satu lagi tom yam unik yg penah kau mkn thn lepas kat tanjung lupmur sebelah petronas... aku pun dah tak ingt ape name kdai tu... tp name tom yam tu... tom yam kelape mude... rase nye unik skit sbb dia letak isi n kuah tom yam tu lam kelapa muda... ade rase manis2 kelapa muda... tu yg unik tu...
hmmmm.. aku ni mmg peminat tom yam.. kalu sape2 ade terbace ke,, penah mkn ke tom yam yg sedap2... bg tau r.... ekekekekekkalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails