Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Raya Raya Raya

bila tibe hari raya semua insan bergembira...

tp bese ye belum tibe pun lagi hari raye semua org dah gembire... ye la.. cari baju raye, menu reye, biskut raye, langsir raye, perabot raye.. jalan pun raye...( plan untuk balik kampung lerr)



hmm sempena hari raye ni mcm thn2 yg lepas le,, seperti bese kene sponsor baju ngan kuih raye kat adik2.. cume budget thn ni alhamdulillah besar skit la.. ( tp x bemakne kene berbelanja besar.. ala kadar je...) thn ni rncg nak buat je kuih raye... (tlg mkn je la,, yg wat ye adikku.. aku tlg bg duit je.. wakakakaa) tp rase ye dah tempah ngan kak ros sikit2.. hehehehe



baju raye thn ni ikut org ganu kate mereka sepakat nak wane merah putih... aku pun tak tau nak cari mane baju wane tu baju2 aku seme wane coklat n puple je.. nak beli baru... huhuhuh nak x nak kene la cari... ( tggu la balik dari SAKAN nanti ade nye.. ekekeke) xsabo lak nak g shoping nag k.gie..

ape2 pun raye ni harap2 x de pembaziran melampau.. walau raye setahun sekali tp kene la jugak berpada2. kepade rakan2 semua selamat hari raye.... maaf zahir dan batinkalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails