Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

kalau perempuan tu tanye.... ( tp pade aku... ?)

1. Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu? ( kalu cantik betul ape salahnya jujur? setiap wanita dianugerahkan kecantikan tersendiri.. bukan semua org perfect! )

2. Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum? Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni! ( betul3 )

3. Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek. Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I. ( ak ah.. kadang2 tu wat x paham je! hihihi )

4. Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la. Makna tersembunyi: Tolong picit kepala. ( penin pale baik aku tido... )

5. Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi… Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek. ( nak letih ape ye? kain mesin yg basuhkan.. betul x? )

6. Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja. Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke? ( hmmmmm.. kalu yg jenis malu tu cam ne yerk?)

7.Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik,memahami bla bla bla… Makna tersembunyi: Hish… I rasa macam minat sesangat kat you. Rasa macam nak jadi awek you je. ( hahahaha straigh to the point je la,,, )

8. Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu? Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku. ( jgn hipokrit... x pun biarkan je mase lalu berlalu.. pandang la yg ade dihadapan,, sekali sekale teringt x pe.. bukan ye hilang ingatan... )

9. Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you. Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban. Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok. ( jarang perempuan sanggup berkorban ape saje... mesti ade yg x sanggup untuk dikorbankan... definisi berkorban... lu pikir la sendiri )

10.Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil. Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu. Ini cuma contoh saja. Tapi, memang ia selalu berlaku. Kalau tak percaya, cuba tanya isteri atau awek masing-masing, betul tak cakap di mulut tak sama dengan niat di hati. Bukannya kaum perempuan ni tak jujur dalam meluahkan isi hati mereka tapi, maklum la, kaum perempuan ni kan pemalu. hehheheh…..
( pada aku tepuk dada tanye selera... setiap yg berlaku telah pun ditentukan oleh Nya.. kite hanya merancang dan hanya allah SWT yg menentukan... jujurllah pada diri dan org di sekeliling anda... { walaupun kadang kala aku x terlepas dari ngelat skit... hihihi } )kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails