Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

seloka hari raya....

baru baru ni bertarikh 22 syawal yg bersamaan 22 october 2008.. dengan bangganya aku nak cter yg libry kuantan campus buat julung kalinya dengan jaya nya menganjurkan satu jamuan raye untuk staff admin kuantan campus.. lebih kurang seramai 200 tetamu yg djemput hadir..

aku x nak la cter pasai ni panjang lebar.. sebab rase nye.. http://www.alkisahnyamona.blogspot.com/ dah detail sekali cter pasai jamuan hari tu..tp aku nak la jugak selit kat blog aku ni,, ( mane aci.. smem org dok cter aku ketinggalan hehehe ) semua bukti ade kat sini.. http://riniezcom.blogspot.com/ seme gambo2 aku cilok kat situ je.. tamboh nak ngedit je skit.. ( ye la.. lain skit dari yg asal nye.. ahaks..)

ape yg lain ye cter aku ni.. heheheh korang tgk le sendiri.. hmmm.. cter ade sambungan ye tau?
kisah ini tiada kaitan dengan yg hidup maupun yg telah tiada... hanya rekaan semata,,, erkkk... kalu ade terkasar bahasa tersalah cerite maaf je yerkk.. ekekekeke


























kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails