Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

kuala lumpur.. kami datang!!!!!!!




wakakaka.. menjelang perayaan hujung tahun merangkap musim cuti sekolah pasti ramai dikalangan kita yg sibuk merancang bercutu bersama keluarga trsayang,, namun kami aweks 2 libry merangkap wanita2 libry akan membuat lawatan sambil bershoping ke kuala lumpur pada 20 disember akan datang( harap2 x de le aral melintang patah )

hari 19 november. persiapan utama iaitu mem'booking' tempat bermalam di hotel noble kuala lumpur..heheheh jgn x tau noble... hihihi.. bukan le hotel tu yg kami selokkan,, tp kalu pade yg buta kl mcm aku ni.. mgkn dia xpasan la,, noble hotel ni strategik untuk xtvt kami disana nanti.. ihik ihik... sat lagi cube tgk peta kat bawah ni.. mcm bleh dilakukan woooo... tu yg seronook sgt tuh...

mane x ye first aku masuk keje dulu lagi.. ade la dgr cter yg puan syima.. k.za k.ros nak menjalankan xtvt ni... namun atas komitmen keluarga dan kerjaya yg tggi telah menghalang niat mereka.. kesiann... harap2 rancangan tahun ni berjaya dengan jaya ya.. insyallah..

hmm xde ape2 yg nak di ceritakan lagi.. so... kite tungguuuuuuuu..
kite enjoyyyyyy... wakakakaka




kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails