Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

sedapp nih...




aduhhhhh.. nampak menyelerakan sekali...

dulu penah sekali kawan aku ajk g pekena sushi ni.. mule2 tu aku segan jugek... ye la.. dah la mknn jepun.. entoh halal ke idokkk.. mcm 2 alasan yg aku bg kat dia.. supaya x terase sgt la... maklumla yg ngajok ye cine... tp bile aku dah tgk ramai jugok org melayu kite yg kuor masuk kat kedai tu,,, ( dulu ade kat megamall tu je.. sblh pizza hut.. skrg ni kat east cost mall pun ade kalu xsilap aku la.. )

lame gak dia pujuk aku untuk mkn kat situ,ats sebab2 yg x perlu la aku cter masuk jugela.. n sempat merase salmon ngan udang cicah kicap masin ye.. sedap juge...

tp aku teringin sgt nak mkn yg ade ka lam gambo tu...wasabi pun xpenah cube lagi x de peluang je lagi.. nmpk menyelerakan je kan kan? hmmmm.. so aku pun cari la maklumat pasal sushi ni... resepi dah ade,, skrg ni nak cari cuka beras yg halal.. bukan main susah lagi.. tup2 taye puan syima... dia kate gune cuka biasa pun bleh... hmmmm.. jd bleh la aku mulakan langkah pertama iaitu mencari bahan2 segar untuk dijadikan sushi... heheheh ambik mase juge nih. insyallah harap2 menjadi...





kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails