Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

semalam adalah sejarah.. hari ini adalah realiti... dan esok adalah misteri...

wakakakaka.. dah lame btul x update... geram gek tgk senior senior ku mengupdate diorg ye blog.. heheheh.. tu la.. saje je nak kongsi ngan semua... x de ape yg menarik sgt untuk diceritakan... tp ape yg pasti kata2 di ats sgt bermakna buat aku..

kalau semalam hidup x seperti yg kite dambakan.. berlaku mcm2 perkara yg kite x bape suke.. x enjoy sgt lakan?... yg kadangkala menyebabkan menyebabkan kite menangis menyesal hiba.. tertekan dan mcm2 lagilah..pendeka kata kite x suke!!!

tp x langit x slalu ye mendung..(hehehe) majoriti kalu kite hitung langit cerah lagi byk dari langit yg mendung... ( ahaks ) hari ni... akan tibe hari yg betul2 mebuatkan kite ceria.. seronok.. bangga.. sehinggakan nak satu dunia tau dan kongsi kegembiraan kite bersama.. sekurang2 ye.. mereka akn mendoakan kegembiraan buat kite berpanjangan... (aminnn...) keseronokan pada hari ni kadang2 membutakan hati kite tentang mase depan.. ingat!!!! kite cume ade satu hari=24jam untuk bergembira berseronok dengan kejadian hari ni... mungkin ke panas sampai ke petang? jgn2 hujan di tgh hari... ( haruuuu..) jd jgn terover..

ingtlah yg berlaku biarlah ia berlalu... hari ni akan mejadi hari esok... hari esok yg bakal menjadi hari ini biarkan ia menjadi satu perkara yg misteri.. n bleh kate suprise la... cume kite perlu mendoakan semoga ia adalah satu perkara yg berguna untuk kite.. bukan yg baik sahaja... x semestinya prkara baik je yg berguna..kdg2 perkara buruk dapat mengajar kite untuk menjadi insan yg berguna dalam menjalani hidup hari ini esok dan selamanya( sehingga kite dibangkitkan olehNya..)kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails