Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

FRUSSSTTTT yerrrrrr

huhuhuhu... sedih yer,,, Allah je yg tau perasaan ku... ini.. ape yg aku impikan yg agak lame ni mgkn x akan menjadi kenyataan.. tp aku pasrah je.. mgkn ade hikmah disebalik nya yg aku x nmpk... ape pun aku doa2 la ape yg berlaku selepas ni semua ye berakhir dgn takdir yg baik dan sempurna... aminn...

di kesempatan ini.. belum terlambat lagi aku nak ucapkan selamat menyambut aidil adha,, semoga dengan berkat hari raya yg turut di panggil hari raya korban yg menuntut kite berkorban sesuatu yg mgkn amat bermakna buat kite... semoga kite mendapat balasan yg baik dari Allah S.W.T aminnnnn...






kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails