Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

kebaya pendek batik lepasss

huhuhu hari ni hari ahad... kene keje lepas bercuti.. baru 4 hari cuti tp mcm dah lupe je mcm ne nak keje.. ekekeke dah la dgn aircond yg sejuk nih.. tambah lagi hujan kat luor tu.. huuhuhu beh tdo woooo.... tp nak wat mcm ne mmg dah keje... x keje x de le duit.. x de duit x de la shoping..
sebut pasai shoping nih... heheheh.. lagi 5 hari je lagi kami akn serang tempat2 biase shoping sakan kat kl.. dah la skrg ni tgh sale,, heheheh x sabo rase ye..

hehehe smlm ade pengalaman lucu n menarik jugak la nak di kongsi... smlm pegi kenduri kawen paeh.. menarik ye nak g kenduri tu bukan ape,, buat pertama kali nye... aku pakai kebaye... ngan kain batik lepass... hahahhah kelako sgt... aku tgk org pakai cun je.. tp bile aku kai mcm balut nangka jer,,, terbelit2 aku dibuatye.. mule2 tu ok je... nmpk ok.. cantik... posing depan cermin... hmmmm dah paus hati.. aku pun pusing2 la depan cermin... setelah lime minit posing... nak try la jln... mcm bese la.. aku ni kire ganazzz skit.. mau x ye... x penoh hayat aku kai kain batik kat umah.. hari tu agak ye terlupe,,, dgn selambe ye aku melangkah bebas dan laju.. menghayun kaki... arghhhhh.. tersepit.... nasib x tesembam je... aduiiiii.. susah tol... nak gerak,,, tu blm lagi lagi kai kasut tumit tggi... ( nasib la x kai mase g kenduri kat ganu tu.. kalu x haru... )
tp ttp x berputus asa... bela lagi kain tu.. sampai la aku rase senang nak jln... bela punye bela.. sampai berpeluh la smlm? ade org dah lame nunggu aku... nak x nak jln je la kuor,,, heheheh kire bleh la,,, naik tgga.. naik kete n jln sampai la ke kenduri paeh tu dgn selamat... cume aku rase org dok pandang slackk je kat aku... (mngkn aku yg pasan kott) tp wat xtau je... mkn je la.. dah mkn kejap trus balik... nasib la x de insiden2 yg x kuingini... akhir ye.. berjaye la... mengayakan kebaye pendek bersama batik lepas..
hmm lepas ni blh la lagi nak melaram... ahakss,,,kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails