Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Basic Oocupational Safety helath

mumia cantek.. jgn mare ye?
14 -15 jan 2009 lalu aku dah di view kan mcm ne care nak beri pertolongan cemas yg pertama jika berlaku sebarang kecederaan... kire first responder la... tugas ye sgt mencabar.. tp mulia sungguh kerjaya.. mane x ye... peluang mangsa untuk hidup adalah lebih cerah jika kita dpt meberikan rawatan awl kepada mangsa. sebelum tiba bantuan dari hospital maupun bantuan perubatan yg terlatih.. dengan latihan selama dua hari yg aku ikut ni.. sedikit sebayak memberi pengetahuan yg sgt berguna... kalu bukan membantu masyarakat pun untuk kuarga dan rakan terdekat dulu... pd aku tugas ni memerlukan semangat kental dan keyakinan diri yg sgt tggi.. insyallah jika berlaku kat aku x tau la pe yg aku wat... hehehe... jgn pengsan udohhh...
gambo2 yg aku x sempat upload korang tgk la kat sini nanti la gambar akan di upload sikit2.. ni nak kejor nak g satu lagi kursus kedua buat tahun 2009.. harap2 yg akan dtg ni akan lebih menambahkan lagi ilmu ku yg x seberape nih... aminn..
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails