Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Feminin ker?



bengang dengan keyataan yg mengatakan dia ni feminin.. dia soal balik tang mane feminin ye dia tu.. siap bleh kata lagi kawan LELAKI DIA KAT KOREA.. siap ade yg cukur bulu kening dan bulu kaki... heheheheh kelako je kan???? lu pk la sendri...

kalu masih ingt lagi dia ni penah muncul lam satu program nyayian kot? mmg nmpk agak feminin la,,, tp x dapatlak aku cari gambo tu... tp kalu sape ikuti cter dia tau la ape yg aku cterkan ni.. bukan ape tertarik gak dgn keyataan dia kat akhbar metro hari ni... heheh.. korang bace la ye??? kate ye dia ni penah pegi umrah.. hmmmmm...

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails