Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MISS NO GOOD Taiwan and Korea drama online...


huhuhuh.. 2 3 bulan sejak ade kat umah ni.. aku dah sangkut balik ngan cter2 kat tv.. hihihi terutama time lepas isyak.. pilihanku dah tentu la cter2 yg mengembirakan.. ceria dan romantik komedi... kalau x taiwan cter korea.. mmg membuatkan aku lupe segala2 ye.. mmg x ingt mkn x ingt ape la... sanggup tggu sampai la habis satu episod.. dan x sabo nak tggu episod yg lain... hehehh... cter terbaru skrg ialah.. miss no good.. cter ni bukan la antara yg terbaru kat sane.. tp baru skr ditayang kat malaysia.. kite mgkn lambat skit la.. hihih. keutamaanku mmg la cter korea.. sbb aku rase cter korea ni unik... kalu bab sedih tu .. lelaki ngs pun mmg real la?? mcm cute je... kalu bab kelako tu.. mmg kelako gler la... mmg ceria je... kalu aku tgh sdh ke skt hati ke.. tgk cter korea mesti hilang sdh tu... ( kuat ye pengaruh korea dlm hdp aku.. )

kalau tgk skarg ni byk betul website2 ( FREEE ) yg menawarkan drama2 film2 Asean untuk tatapan penggemar cter2 korea, jepun, taiwan , hong kong, byk lagi lah.. antara website yg populor ialah :

byk lagi la website2 ye.. cume pilih la yg palin laju loading untuk x buang mase kat dpn laptop atau pc anda.. kat youtube mmg slow gler.. yakit ati je.. cari la option lain yg memudahkan kite untuk menghiburkan diri sendri... waakakakka..

so.. selamat menonton!!!! ahaks.. enjoyyyy.
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails