Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

23 tahun di dunia!! my feeling...

SeDiH???
huhuhu mane x ye... 23 yahun...dah meningkat dewase... dah besou... x de lagi nak manje2 ngan ma abah. dulu mesti time nih dapat duit.. hadiah... huhuhu skrg ni.. x de dah... pindah kat adik2 lak... ( tp time sesak tggu gaji dapat gak ngepow duit makan pagi.. hehehehe)

GeMbIrA!!!
23 tahun.. dah matang.. bleh pk mane baik buruk...( walaupun kadang perangai mcm budak 12 thn??? ) dah ade kerja tetap.. kete sendri..( harta titik peluh aku ni ) dan x lame lagi kuarge sendri... Insyallah...( gatai ke?? )

AgaK BoSaN???
pada umur 23 tahun ni... hidup makin mencabar.. terutama dari segi pekerjaan ku.. bosan sudah ka aku bekerja???? baru masuk 3 thn beb.. atau... nak cube persekitaran baru???( OH! TIDAKKKK aku sayang kerja aku) think positive.. do positive and.... make sure kan hasil ya positif juge bak.....

aGaK mEnArIk!!!
Bile umur 23 tahun sedare mare yg jauh n lame x jumpe masih lagi ingtkan aku ni baru habis SPM wakakakakak.. awet mude ker?? ahaks?

TeRhArU JeR!!!!
x sangka... pada hari jadi yg ke 23 ni... satu perkara baru yg berlaku di hari jadi aku.. kalu thn2 lepas.. setakat wish n birthday gift je... thn ni siap ade nyayi2 kan lagu lagi untuk aku... kelako je rase... macam dalam filem jek... ahahhaha

tAk sUkE la!!!
ye la.... umur makin lame makin meningkat... tanggugjawab pun makin lame makin besar.. kerja pun makin lame makin banyak... mase makin lame makin cepat berlalu... hari demi hari berlalu... thn demi thn.. nanti dah tua...... huaaaaaa. teringat zaman kanak2.. yg xperlu pk ape2... tau main makan, tido.. n belajo serba sedikit... kan ke seronok???


mase berlalu... zaman dah berubah...
renung2kan bersame...kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. hepy besday!
    la 23 xtua lg..jgn rsau..bole lg nk main buaian..=p

    ReplyDelete
  2. to hasbi,,,

    ekekeke malu la... ahaks...

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails