Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BLOGSTARZ : ada apa dengannya..







hmmm.. pada sepape yg berminat untuk menjana wang hari hari dengan cara yg sangat mudah... mmg akan berminat dengan iklan blogstarz ini.. kerana dengan bermodalkan RM 99 mereka dikatakan mampu untuk menjana kemasukan wang dalam poket sendiri dengan hanya membina blog sendiri dan menarik kemasukan bloggers2 yg lain untuk meng'klik' iklan2 mahupun entri yg ditulis.



sejauh mana kebenaran ya pun masih belum aku pastikan... ( yela,,, ni merupakan benda baru pda aku,,) so let's make sedikit research tentang ya... ( x tau la menjadi ke tidak ) tepuk dada taya la hati nurani mu sendiri.. sedang aku meng'google' mencari pautan2 yg ada kene mengena ngan blogstarz ni ade lah satu org ni yg bleh dikatakan sgt berani lah menulis tntg keburukan Blogstarz kepada umum melalui penulisan di blognya,, korang bleh bace sendri kat sini eh? sini



bace dulu kat sini sebelum korang lanjutkan ke bawah.


sbb aku mmg nak cari kebenaran di sebaliknya.. so sape2 yg terbace entri ni.. yg sememangnya berani untuk menentang bloggers yg korang bace kat sini tu??? ( kalu berani post sekali ngan bukti lagi!!! ada brani?? ) ape2 pun aku masih lagi mencari kebetulan yg ada ngan penjanaan wang melaui blogs ni.. x kira la blogstarz ke.. monsunbiz ker...


aku masih menunggu keputusan percubaan yg telah dilakukan..( aku x berani lagi mencuba.. tp aku tau ade yg telah mencuba.. ) harap keputusan yg memberangsangkan akan diperolehi bagi menyangkal dakwaan tersebut.. ekekekke






kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails