Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Gila Kuda

sabtu baru2 ni, lepas keje.. aku ikut sharir g belajo tunggang kuda.. mase lam kete x de la encinted sgt?? heheh.. perjalanan bukan main la jauh ye... dekat sejam juge la... ladang kuda tu terletak kat area pantai sepat, pekan.
sampai je kat dlm tu aku nmpk ade sekor kuda ni baru habis training.. mak aiiiii tinggi gler.. tekojut aku,, x sangka besou itu ghupeye kudenye... mmg la takutttt. aku tak penah lagi tgk kude setinggi n sebesau tuh... fist pertame kali la.. bak kate ye sharir... sbb rupe ye kuda2 yg ku lihat sebelum ini kate ye merupakan kuda yg dipanggil kuda padi... hhehehe tp pasal la kecik,,,
sharir kate kuda padi org jarang tunggang,, sebab babel!!! x tau la betul ke tak!! ( jgn2 sharir yg babel sbb x dgr kate tok guru yg ngajor tu yg susah nak kawal kude tu kot??,,, hahahah)
nanti la.. aku upload kan gambo2 kat sane ek? siap ade video lagik!!!!
P/s: pada sape2 yg ade mase lapang leh la bawak ank2 kaum keluarge untuk melawat tempat tu... dia lebih kurang macam mini zoo la... mcm2 ada,,,, kambiangg,, ostrich, arnab ala2 puppy, ayam belanda, burung2, memang menarik la! nak tunggang kuda pun bleh.. murah je.. ahaks..
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails