Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SIAL HARI KEKASIH : Mulut jahat!!! Maruah yang tercalar!!!!

Dalam banyak2 mulut mulut ikan, mulut kucing, mulut tempayan... mulut manusia ( terutama manusia yg merase diri ya begitu hebatttt) paling susah nak ditutup. btl la kate pepatah... kerna mulut badan binasa... tp kalu badan mulut itu sendri yg merane tu x pe la... ini kan org lain lak yg turut merane... yg teruk lagi melibatkan maruah...

aku bukan ape x perlu la nak berbase basi.. cume ini merupekan sambungan dari kemarahan dan kekecewaan serta ke malu an tahap ape ntah.... sbb aku juge turut merasekan tempias tntg ape yg berlaku.... iaitu kes khalwat yg tersiar dalam akhbar kosmo hari tu... bace la kat bawah..


mane tak ye...


walaupun mmg x de kene mengena langsung dgn ciri aku.. tp kalu di pikir2 kan.. dalam berita tu tertulis kakitangan perpustakaan UM ( universiti malaya ye adik2.. p.cik2... yg bijak pandai xperlu la bg tau... xkan la UM pun x tau maksud ya.. UIA baru UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA! )


tp kalu dah itu pun diorg kate staff sini... kompom la x bace bape umur ya... ciri2 lain.. bukan ape.. LA ( pembantu perpustakaan ) disini boleh dikira dgn jari je... ( tu pun belum tentu habis 10 jari.) x mustahil aku jugak menjadi bahan fitnah diorg... maklumlah kalu diikutkan kemungkinan aku yg menjadi mangsa adalah sgt tggi... ( sape yg tau nape tu tau la. )






PASANGAN kekasih (duduk) yang ditahan JAIP bersama seorang kanak-kanak dalam sebuah bilik hotel murah di Kuantan semalam.KUANTAN – Anak kecil yang dibawa bersama untuk tidur di dalam bilik sebuah hotel murahan bukan alasan untuk pihak berkuasa mencekup sepasang kekasih dalam serbuan sempena Hari Kekasih di sini pagi semalam.Ketika disoal siasat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), pasangan tersebut kelihatan tergagap-gagap untuk membuktikan mereka adalah sepasang suami isteri yang sah dan ketika anak kecil itu sedang tidur.“Mereka ditahan kerana tidak dapat membuktikan hubungan mereka sebagai suami isteri dan keadaan mereka juga amat mencurigakan walaupun terdapat seorang kanak-kanak bersama mereka,” kata Timbalan Pengarah JAIP, Mohd Ghazali Abd. Aziz.Selain pasangan tersebut, seorang wanita yang bertugas sebagai Pembantu Tadbir Kesetiausahaan di sebuah kementerian di Putrajaya turut disiasat dalam serbuan tersebut.Pegawai kerajaan berusia 22 tahun itu ditemui bersama pasangannya berusia 28 tahun yang bertugas sebagai Pembantu Perpustakaan di Universiti Malaya di dalam sebuah bilik hotel murah di bandar ini.Dapatkan berita selanjutnya di Kosmo!.

Ya allah jauhkan la aku dari sebarang perkara yg mengaibkan.. peliharakanlah maruah kami.. amin....

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails