Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Mari bergelap EARTH HOUR!!!


hahhaha. ptg semalam lepas balik keje abah aku kol 2 kali.. tp aku x dgr.. pah tu dia mesej suh aku beli lilin... pelik.. aku ingtkan nape,, dia ckp x de letrik... nak lilin ape ye.. baru kul 5.. x kan la sampai mlm lak? bese ye sebelum maghrib mesti dah ade balik.. nak mendapat kepastian lagi aku kol dia taye.. dia jawab.. nanti kul 8.30 sampai kul 9.30 x de apii!!! mcm ne? org dtg bergelap la... maklumlah.. mlm tu dia wat mkn2 skit kat kwn2 dia,, aku gelakkk je,,, tp dlm hati takut gak,, aku dah la x suke gelap2 nih,, OTW balik yu aku singgah beli..



pas maghrib org dah mule dtg... hihihi x sangke lak ramai yg tunggu 8.30.. kate ye TNB akan putuskan bekaln letrik pada mase tu... ( lam hati aku.. melampau betul!!) tunggu punye tunggu.. sambil melayan kerenah budak2 yg datang tu.. mase tu tgh tgk 8tv,, dia tunjuk kat area seri pentas tu seme dah gelap.. n 8tv pun akan hentikan siaran selame sejam.. jiran kau tu dah jerit!!! cepatttt pasang lilin.. jap lagi api x dok!!!.. mak aku kelam kabut je... tp org lain wat tak tau je... hahahhaah kelako je... lame kejap tu... ok je? ade je letrik??? fuhhh lega...



jiran aku tu malu sendri... tergelak je dia... tu la.. aku pun x paham... nape ade ye kempen ni... ye la xdpat pendedahan kot? hmmmm...
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails