Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SeRi PeNgaNtIn JaNdA BaIk

ha... pk ape tu ha.... jangan pk yg bukan2 eh???? bukan pe tajuk ye mcm kelako skit kan? hihihi..pape pun syukur kehadrat illahi kerana di seri pengantin janda baik.. aku telah menghabiskan kursus untuk tahun ni.. dengan bermakna sekali.. harap2 lepas ni bleh la bagi peluang org lain plok nak g kursus,, so aku bleh konsentrasi kepada kerja di pejabat dan rumah aku... hhehehe..
Ibadah camp merupakan kursus yg memang aku tunggu2 la.. dari thn lepas lagi mintak.. alhamdulillah thn ni aku di beri peluang untuk mengikuti kursus berbentuk keagamaan.. yg betul2 membawa sedikit sebanyak perubahan dalam hidup aku.. insyallah aku akan meneruskan perubahan2 yg patut aku buat lame dulu dah...
pada hari pertama sampai di seri pengantin aku x tau lak name tempat tu mmg seri penganti ingtkan kawasan penempatan tu mmg untuk pengantin baru ke ape ke yg sewaktu dgn ya.. sbb bilik dan kawasan tu mmg sesuai la untuk pengantin? dengan hiasan taman dan bilik ye... heheheh macam hotel2 la? persepsi pertama pun dah lari... mane tak ye.. ade suare2 sumbang yg mengatakan.. x gune la kursus sebegini.. baik duk umah main ngan anak.. aku dah banyak g kursus gini.. hape pun tarak.. same je,, huhuhu.. semua kata2 ini cukup melemahkan aku... ntah ape la pengisian nya nanti... best ke? boring ke? tgk je la mcm ne nanti...
tggu la sambungan kalu nak tau pngisian ye...
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails