Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

sory la yerk??????

huhuhu dah lame x berupdate... aku ni kire bukan kategori blogers la... bak kate bg sam seorg bloger bleh berblog bile2 mase... x perlu tunggu ade laptop wifi???? ekekekeke... kat handphone pun buleh... ( geram jerkkkk.. tggu thn depan insyallah aku beli yg lagi canggih.. kalu ade rezki).

hmm ye la.. nak bubuh cter kat entri kene la ngarang jugak... tp aku dah x de mase nak ngarang... x tau la pe yg aku sibuk sgt... x reti nak cter... ni pun main ketuk2 je keyboerd ni entoh ejaan betui ke dok... aku bukan tgk pc pun.. aku tgk je ke key borad ni... so dape yg paham ape yg aku tulih kire dia teror r... sbb ejann a ku berterabur rase ye.... hehehe last2 nak publish baru la eku tgk... kamonitor... mals nak betulkan... saje je nak tgk korang paham x.. bukan ape,., malas nak cari cter... jd aku buat2 la ni sebagai mende pelik tp benar yg kau penah wat... harap lepas ni x de lagi org yg sengal skit mcm ni.. hahahahhaha,,,

wahhhhhhhhhh... ape yg aku sibuk sgt kan.. sampai x dem ase nak berblog,, padah la hari bukan main lagi satu hari ber entri2..
heheheh bese la mule... pape pun nanti la bile aku ade mase aku tulih la cter yg lagi menarik dan lagi senang korang paham.. yerkkk???? cau lu la... wawakakksak.. tunggu...

P/s: yg ni aku tulis sambil tgk monitor... hmmm mmg banyak ejaan yg x betui... ahaks ape2 je lah.kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails