Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AnGaU ke?

adoi... duduk pun x kena.. berdiri salah.. wat keje pun x tenang.. huhuhuhu.. 2 3 hari ni mmg aku x senang duduk la katakan.. hmmmmm.. resah gelisah je... serba x kena jd ye... lam perut ni mcm ade kupu2 terbang.. hahahah mcm ne perasaan tuh... aduhhhh mcm ne nih x sanggup dah nank tggu lagi ni...

hari2 aku mencari.. tp masih x kunjung tiba.. huaaaaa mcm nak menangis je menunggu... tp sabo.. baru dua hari x de.. huhuhhu... cari mencai pun masih lagi x de.. puas doh ketuk mengetuk papan kekunci.. masih lagi x jumpe.... huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hari ni mmg aku dah sabo lagi... mmg nak kene dptkan hari ni jugak... x sanggup lagi menanggung kupu2 terbang lam perut nih.. ade je keje aku terganggu nanti.. nasib baek keje aku bukan keje yg memerlukan konsentrasi yg maximum.. heheheh.

hmmm... harap2 ade la ye... jgn la x de lagi.. dah puas aku mencari... untuk seketika ni aku akn usaha sedaya upaya untuk dptkanya.. x nak lagi jadi mcm yg dulu.. terlepas... huhuhuhuhu.. hari ni aku akan pastikan dpt jugak.. ape nak jd jadi lah.. yg penting aku bahagia.. wakakakakakalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails