Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

KuPu-KuPu TeRbAnG...

ahaks.. berakhirnye kupu2 terbang lam perut... aku dah dpt jawapan pada persoalan ku... eiiiiiii seronok yerrrrrr hahahhaah puass hati aku.. korang nak tau ke ape dia yg aku cari? ekekekekke.. ni ha....





kesudahan citer ni.. aku dah tau dah... hahahhahaha.. selagi x tau kesudahan ye.. mmg x leh duk diam aku di buatye,, hehehhe pepe pun.. time kasih x terhinga buat yg 'teristimewa'.. sbb sggp ikut kerenah aku... mlm2 p carik novel ni kat kedai... hehheheheh hilangla kupu2 terbang untuk sementara..

P/s: pada sape2 yg minat gler novel.. aku cdgkan novel ni.. just untuk menghiburkan.. mengisi masa lapang.. jgn lak lagha jd nye nanti?? x terlupe tggu la kemunculan karya RAM yg terbaru.. mesti gempak betul.. x sabo nak tggu list KLBF 09. ahakskalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails