Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MENYAMPAH betul kan???!!!

ada org bercakap seolah2 nak bergurau... tp bernada serius dan formal.. kadang kala mengaibkan dan sgt la tidak sopan.. apabila diperkatakan dgn org yg x de kene mengena pun dgn gurauan tu... kire menghina jugak..( x patut betul!!! )

ada org bercakap seolah2 merasekan diri ya lemah dan lembut... ( ala2 manja gtu.. tp x kene tmpt langsung ) kdg2 melebihkan lengok2 bahasa dan suara dlm sesuatu perbincangan.. ( ntah pape je.. naik menyampah pulok.. org serius dia nak main2.. )

ada org marah tp x sedar diri... patut ya dia yg kene marah... kdg2 tu terlebih la sgttt.. menyusahkan org! ade otak x nak pk .. mungkin pk untuk diri sendri je. ( sakit hati betul!!!)

ada org bercakap asyik nak mengutuk org je... tp bila org pulak bercakap dan terkena dan ter'rase' kat diri sendri mule le melenting jekkk.. kadg2 sengal jugak... dah tau x thn dikutuk.. jgn mengutuk.. ( lagi pun kutuk mengutuk bukan amalan yg mulia.. buang je la jauh2..)


ade juge org bercakap seolah2 nak menegur,, dan kadg2 akn menjelekkan org lain... atau mengaibkan org yg ditegur juge... ( mane x ye.. main sedap mulut je.. bekata.. kata2 pun x tercapai akalnya.. sbb kalu tercapai dek akal.. mgkn kata2 menyakitkan x terluah ) so.. lu pk la sendri...

Ps: lantak la korang nak pk ape... aku menyampah sgt dgn org mcm ni... kalu ade hukuman bunuh untuk manusia jenis mcm ni aku akn sabit kesalahn manusia2 ni kat mahkamah... huh!!!kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails