Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

UsiA BuMi ( wallahualam )

Assalamualaikum. ..
Mesti korang tkejut kan.. neway, just
bace dulu n evaluate it later.... Allah
sahaja yang tahu kebenarannya. Bukti
kebenaran Al Quran. Fenomena ini telah
disebut dalam Quran 1400 tahun dahulu
dan 1999/2000 tahun gambar itu diambil
oleh NASA.]


a) Mengikut hadith umat Rasulullah akan
hidup selama 1500 tahun... sekarang
sudah 1439 =426 + 13 tahun hijrah...
daripada ini kita ketahui kita akan
bertahan dalam masa 61 tahun lagi..
Jikalau ini benar, bumi akan kiamat
pada
tahun 2066


b) Saintis telah menjumpai sebuah
planet yang lebih kecil daripada bumi
yang menghala ke bumi.. Ia telah
dianggarkan bahawa planet itu akan
melanggar bumi pada tahun 2014. Amerika
akan cuba untuk menukarkan orbitnya
dengan menembaknya dengan sebuah
roket... Dan saintis juga telah
menjumpai sebuah planet yang juga akan
menghentam bumi... Ia dianggarkan akan
melanggar bumi dalam masa 60 tahun
lagi.. Dan planet ini lebih besar
daripada bumi... Jikalau ini benar,
dunia akan musnah pada tahun 2065....


c) Dan dikatakan kuasa Israel akan
mencapai puncaknya pada tahun 2007...
Dan kuasanya akan jatuh semula dalam 14
tahun, iaitu tahun 2022, disebabkan
oleh
penurunan semula Nabi Isa..... . Dan
hadith mengatakan bahawa Nabi Isa hanya
akan hidup selama 40 tahun dan dunia
akan kiamat pada hari Nabi Isa wafat..
Jikalau ini benar dunia akan kiamat
pada
tahun 2062... Dianggarkan Bumi Akan
Kiamat Antara Tahun 2062-2066
Wallahu'alam. ..


Semua ini telah dikaji... Dan yang
dipercayai paling tepat ialah hadith
yang mengatakan bahawa umat Rasulullah
akan bertahan selama 1500 tahun... Kita
telah berada di bumi ini selama 1439
tahun... Cubalah anda kirakan
sendiri...


Beribadatlah wahai umat Islam
sekalian... Ini adalah antara
berpuluh-puluh artikel di internet yg
seperti ini. Dan jangan tunggu artikel
seperti ini dikeluarkan baru kita nak
buat amal. Benda ni dah diajar sejak
kita kecil lagi. Kiamat pasti tiba.
hanya orang yang leka dengan dunia shj
yang akan rugi... berhibur tidak salah
tapi jangan lupa apa yang disuruh oleh
Allah. Patuhi suruhan Allah dan
tinggalkan yang mungkar. dan korang
jangan risaula.. aman dunia
akhirat.. sama- sama kita doakan
kesejahteraan untuk semua umat Islam.


P/s : mmmm kalu rajin pass la kat
kawan2 korang erk... sian kawan2 korang
kalu tak tau ni...
Wallahua'lam. .(ni pun aku copy dr
org.. tak salah kalu ilmu
disebarluaskan. .kan?)
Renung- renungkan???
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails