Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

Just for K.mona.. yg laennn tu x yah la eh? penat den...

TAG PERTAMA.

01) Bila kali terakhir anda cuci toilet : adoiii... setiap kali gune le...
02) Pencuci apa yang anda guna : sabun ape je yg ade.. asal bersih dan sng nak bernafas..
03) Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa? : sekali je kot? tp kalu x keje,, hari2 mop.. ye le.. kucingku mmg suke melepak bwk habuk.. huhuh
04) Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam? : iron baju... kalu dah bergosok untuk semggu.. tggu tdo je la... ekekeke
05) Apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple? : maggi
06) Minuman selalu anda buat waktu pagi? : ikut le ape yg ade.. sbb skrg aku dah belajo minum susu.. ape aje yg terase nak minum.. wat je le..
07) sebelum tidur apa yg anda suka lakukan? : kemas bilik.. minum air n berangan. baca doa.. past tu tdo la...

TAG KEDUA.

Nama2 timangan anda... - mase kecik2 kwn2 pggl nor kecik.. atau pun nor.adik2 n ma abh pggl aku along atau k.long.kawan2 dulu mase mngh bawah.. bese pggl lieza, zaa, jaa, chinese mesti pggl aku liesa.. x reti2 nak sebut lieza. Cikgu2 pggl aku sahliza. masuk menengah ats diorg aku biasekan pggl aku lieza je.. termasuk2 la guru2 kat astana tu.. tp.. tok aku masih lagi pggl aku nor,, dia je yg masih pggl aku dgn name tu.. nostalgia gtu...

Anda seorang yang... - bese je.. sape yg kenal aku mgkn dia tau la... tp yg x kenal tu mesti ckp aku ni sombong parakk.. jd kenal2 la dgnku.. ekekke

Insan teristimewa / describekan kenapa dia terlalu istimewa di mata anda...- alah... saje je nak tau.. x payah la eh? istimewa ye mereka hanya aku dia dan yg maha kuasa je yg tau.. bleh??? ekekek

Lagu kesukaan yang suka layan sekarang... - ape je lagu yg x membingitkan telinga... dan menyesakkan dada.. korea,, hindustan arabb mane je yg selesa dek halwa telinga

Makanan kesukaan anda.... - tom yam.. sup.. n specially kew tiau ladna kat kedai bg lan,, orange.. n kat batu,,

3 benda yg mesti ada dalam beg anda.... - purse. handphone.duit

Kali terakhir anda menangis dan kenapa.... - x ingt la... baru lagi kot? kenape??? sedih kot?


P/s: dah!!! sudah2 la tag mengetag ni... penat oihhhhhhh
( kalu x de keje ok jugak, ahaksss)kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails