Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

I'm BaCk!!!!!!! WaKaKKaKa...

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... selesai sudah bulan yg ku anggap paling menyebok sekali dalam tahun ni.. heheheh( mcm baguss jek ).. mane nak pk kelas.. mane nak wat assignment lagi.. nak settlekan hadiah2 untuk yg p tioman nanti,, huhuhuhu.. komitmen2.. mcm2.. tp ttp berjaya mengharunigi nya dengan baik.. ekekekek...

pengalaman kat tioman adalah sesuatu yg mgkn akan jadi kenangan... hihihi... buat pertama kali dgn berani ye.. aku bleh berada dalam air untuk jangka masa yg agk lama.. ( snorkeling) ye la.. sebelum ni water fobia.. alhamdulillah.. selamat... berenang pun dah pandai skit2.. hehehehe..

hmmm... lepas ni rase macam nak belajar berenang lak.. maksud ye.. berenang tanpa gogle..dan dgn yakin sekali.. mesti seronok... hmmmm.... x pe.. angan2 tu ade,,, hik hik hik...

pe lagi ekkk??? x de pape kot yg menarik? minggu depan ade kelas.. seronok je,,( sbb bleh shopping sakan to mzm,nhm,rk,zaa jgn jelesss.. ) dah la kelas yg lepas x dpt dtg.. ponteng bertauliah gtu... huhuhu.. x sabar nye...

P/s: ade sape2 nak kirim??? ekekekek















kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

AkaN DiSaMbUnG LaGi..


huhuhu.. x dpt nak bahagi masa la,, terlalu byk komitmen akhir2 nih.. so... behenti jap la yek?? insyallah... x kan sampai bersawang... ekekekekek
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

PePeRaNgaN BaKal BeRmUla...

heheheh.. minggu depan dah start kelas... x sabar rase ye.. hmmm... cume aku agak serunn.. memikirkan mcm ne aku nak berulang dari sini ke sane.. ye la.. agak merisaukan bile pikir2 balik.. aku kene naik bus.. sorang2.. pada hari sabtu.. kalu x kene aku keje hari tu.. ok la.. bleh la bertolak pagi.. tp wat ye.. keje.. mesti la kene bertolak mlm.. nak x nak mesti aku kenekan susahkan pakcik aku.. untuk mengambil aku kat stesen bus.. hajat hati memang la kalu bleh x nak nak susahkan dia.. tp nak wat macam ne?? aku bukan ye pandai sgt pun jln2 kat sane tu... harap2 pas ni leh la aku berdikari.. x yah la nak susah2kan org lain..

hmmmm.. minggu ni kene bersiap sedia la... mane nak cari fakulti.. mane nak cari kelas.. mane nak cari kawan... sorang2 takut sesat jalan?? huhuhuhu...
harap2 x de la sampai terlambat.. maklumlah.. first impression... huhuhuhuhukalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails