Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

I'm BaCk!!!!!!! WaKaKKaKa...

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... selesai sudah bulan yg ku anggap paling menyebok sekali dalam tahun ni.. heheheh( mcm baguss jek ).. mane nak pk kelas.. mane nak wat assignment lagi.. nak settlekan hadiah2 untuk yg p tioman nanti,, huhuhuhu.. komitmen2.. mcm2.. tp ttp berjaya mengharunigi nya dengan baik.. ekekekek...

pengalaman kat tioman adalah sesuatu yg mgkn akan jadi kenangan... hihihi... buat pertama kali dgn berani ye.. aku bleh berada dalam air untuk jangka masa yg agk lama.. ( snorkeling) ye la.. sebelum ni water fobia.. alhamdulillah.. selamat... berenang pun dah pandai skit2.. hehehehe..

hmmm... lepas ni rase macam nak belajar berenang lak.. maksud ye.. berenang tanpa gogle..dan dgn yakin sekali.. mesti seronok... hmmmm.... x pe.. angan2 tu ade,,, hik hik hik...

pe lagi ekkk??? x de pape kot yg menarik? minggu depan ade kelas.. seronok je,,( sbb bleh shopping sakan to mzm,nhm,rk,zaa jgn jelesss.. ) dah la kelas yg lepas x dpt dtg.. ponteng bertauliah gtu... huhuhu.. x sabar nye...

P/s: ade sape2 nak kirim??? ekekekek















kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails