Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

PePeRaNgaN BaKal BeRmUla...

heheheh.. minggu depan dah start kelas... x sabar rase ye.. hmmm... cume aku agak serunn.. memikirkan mcm ne aku nak berulang dari sini ke sane.. ye la.. agak merisaukan bile pikir2 balik.. aku kene naik bus.. sorang2.. pada hari sabtu.. kalu x kene aku keje hari tu.. ok la.. bleh la bertolak pagi.. tp wat ye.. keje.. mesti la kene bertolak mlm.. nak x nak mesti aku kenekan susahkan pakcik aku.. untuk mengambil aku kat stesen bus.. hajat hati memang la kalu bleh x nak nak susahkan dia.. tp nak wat macam ne?? aku bukan ye pandai sgt pun jln2 kat sane tu... harap2 pas ni leh la aku berdikari.. x yah la nak susah2kan org lain..

hmmmm.. minggu ni kene bersiap sedia la... mane nak cari fakulti.. mane nak cari kelas.. mane nak cari kawan... sorang2 takut sesat jalan?? huhuhuhu...
harap2 x de la sampai terlambat.. maklumlah.. first impression... huhuhuhuhukalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails