Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

StaTuS BaRu, HiDuP BaRu, PeRaSaAn BaRu..


wakakkaka... lame betul x update blog nih.. bukan pe.. x tau mcm ne nak gambarkan serta ceritakan kat blog nih. kering idea nak menulis. bukan xde cter.. tp... ade je penghalangnye.

Syukur sangat,, semua yang dirancangkan setahun lalu menjadi.

30 october 2009, statusku dengan selamat ditukarkan kepada 'puan' heehhehheh. mcm2 perasaan yang ada. dan yang paling ketara seklai adalah perasaan LEGA. semua selesa dengan baik. semua berjalan lancar, walaupun tidaklah se'perferct' mana.

Dikesempatan ini aku nak ucap jutaan terimakasih yang tidak terhingga kepada puan-puan dan tuan-tuan sepejabat serta orang rumah masing2, kerana sanggup bekerja sama menyediakan sajian yang sangatlah enak untuk kami. sesungguhnya ia merupakan satu kenangan yang x mungkin akan kami lupakan.

Especially buat kak.g saya uploadkan skit ye gambar kat sini. sori x dpt up load byk.. nanti org kate over lakkk.. ekekekekke.

sebelum tu aku nak mohon maaf kepada kenalan mahupun sahabat yang kami terlepas pandang untuk di walimatul urus. kami mengharap doa kalian semua supaya kami kekal hingga hujung nyawa.
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails