Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

ada apa dengan AZAM di tahun baru???


kalau ade jer tahun baru mesti ada AZAM baru.. nape??? AZAM baru x leh ke kalau xde TAHUN BARU??? hmmm pe pun sok dah tahun baru.. mesti ramai dengan azam barunya. tak terkecuali la aku.. ekekekekek.. ade juge yang menjadikan azam yang lama sebagai azam yang baru.. pape pun semoga semuanya berjaya mencapai azam-azam masing-masing yer? azam la yang baik-baik saja. azam yang x baik x nak eekk?? semoga semuanya diberkati dan di restui yang esa.

kesian azam.. asal tiba tahun baru je mesti terbelahak diabuatnya. orang asyik duk sebut nama dia jer? wakakakakaka.. ;)


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails