Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

CeRMiN Ku ReTaKk SeRiBu...







kejadian yang agak mendebarkan.. tetibe cermin kete ku retak seribu setelah bunyi letupan yang agak kuat... semasa melalui jalan semambu pulang dari tempat kerja.. keadaan jalan yang sangatla berlubang lubang membuatkan pemanduannya agak perlahan.. ( takut aligmen lagi lari..) tapi time kasih jugak kepada keadaan jalan tu.. kalau la laju.. mau ye serpihan cermin itu bakal mencederakan kami...
pesanan buat pemandu hati-hatilah di jalan semambu.. kerana kenderaan lain yang agak laju pemanduan mereka walaupun dengan keadaan jalan raya begitu.. ( nak tunjuk kete power kot? x pun kete diorg mmg tinggi.. )
pe pun.. dah kene macam ni baru lah aku tau keteku ini x de insuran tingkap rupeye.. tu ler... salah sape... selame ni tau bawak jer.... huhuhuh pengajaran pengajaran...

kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails