Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AkU DaN HuBuNgAn PeLiK????

hah! seperti biasa.. masih lagi dalam keadaan yang kurang sihat. baru-baru ini aku masih lagi berhubungan rapat dengan toilet n sinki.... nasib x sebati jer.. huhuhuhuh.. tp tak per.. akan ku bertahan juge... 2 3 mingu kebelakangan ini setiap hujung minggu yang suamiku tidak dikenakan tugas bekerja.. kami menjalankan aktiviti membersihkan rumah baru kami. setelah hampir setahun menunggu untuk menduduki.. namun apakan daya rezki masih lagi tidak menyebelahi kami. bila dah dpt kunci.. keadaan aku pule yang tidak mengizinkan.. tapi tak pe.. sabar menanti.. berbalik kepada xtvt membersihkan rumah.. walaupun kehadiran aku hanya sebagai pemerhati.. tapi seronok dapat melihat perubahan walaupun x banyak.. sebab kami buat sikit2.. pelan2.. x de pe yang nak dikejarkan lagi.. semunya dah selesai.. rumah itu memang dah menjadi hak milik kami secara sahnya.. dan tidak dilupakan juge kat situ juga aku menjalin hubungan rapat dengan sinki.. hahahhaha.. tapi nasib ada ubat kat situ.. buah mangga muda yang sangat la menarik perhatian.. hehehehh.. banyak lagi kerja-kerja yang perlu dilakukan untuk mendapatkan rumah yang kami impikan selama ini.. tak per.. slow2.. aku x sabar nak kembali sihat seperti sedia kala.. dan aku dah pun berhajat.. kira macam nazar la.. kalau la aku kembali sihat bertenaga nanti hajatnya nak hadiahkan 'goodies' khas untuk budak2. x kisah la ape pun janji mengikut kemampuan dan rezki yang ada... seronok bagi sesuatu kat kanak2 ni.. ada kepuasan tersendiri...kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails