Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

CeRiTa Di SeBaLiK CeRiTeRa

ngeh3... sehari2 berlalu tanpa perubahan.. tiada yang menggangu.... walaupun musim buah buahan yang kdg kala menggangu rutin harian aku... alhamdulillah..kesihatanku masih lagi di tahap yang baik.. insyallah.. semoga allah permudahkan segala. x sabar menunggu.. dalam pada itu masih lagi beringat.. tumpang sedih.. dan berdoa kepada allah semoga akan dimurahkan rezki lagi dan dikuatkan semangat olehNya kepada dia..

aku sangat mengharapkan dapat menghabiskan tulisan buku yang di hadiahkan untuk bacaan semua.. tp ade sesuatu yg menghalang. dan keputusan telah di buat.. x perlu la nak tulis disini.. buat suamiku.. nanti akan ku terangkan segala yg ku baca supaya kita paham sama2. semoga dengan adanya org baru nanti aku akan lebih matang menghadapi semua cabaran dunia ini. aku akui kadang2 aku x matang langsung dalam menghadapi sesuatu perkara. tp x per.. sekurang2 yer ade org yang berani tegur aku. alahamdulillah.. tidak terlanjur jauh.. semakin hari aku semakin cepat terasa hati.. padahal x de hal langsung.. huhuhuh.. x pe la.. x kisah la.. mgkn lepas ni ok la tu..

semalam p mengecat rumah.. seronok bila dpt selesaikan masalah yg membelenggu kami selama ini. kalau la tau begitu... dah lame selesai.. x per.. kami hanya perancang.. namun hanya allah sahaja yang boleh menentukan. siapa kita nak pertikaikan kuasaNya. semoga lepas ni semua yg kami rancang berjalan lancar. amin3..

x lame dah lagi nak cuti panjang.. x tau la bila lagi dapat hupdate kat sini.. ngeh3.... kalau la ade broadband... ( hihihihi ayat nak mengecek.. )kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. Dear Liza,
    Semoga segala yang dihajati menjadi kenyataan.. :)
    Setuju dengan apa yang Liza rasa. Ia normal bagi ibu-ibu yang sedang mengandung..Mudah sungguh terasa hati..moody tak pasal2..hehe...risau juga kot yang disekeliling jadi mangsa. Mungkin dek letih badan. Apa pun, semoga mereka memahami terutama suami tercinta. Ampunilah segala khilaf si isteri.. SI.

    ReplyDelete
  2. me kasih puan.. alhamdulillah.. suami terchinta sgt memahami.. doa dari rakan kenalan amatlah saya hargai.. hidup ni bukan dengan suami seorang.. termasukla keluarga.. dan sahabat handai..

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails