Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SeLaMaT KeMbALi RaMaDhAn


wahhh.. ade beberapa hari je lagi nak sambut bulan mulia bulan ramadhan nih... alhamdulillah cuti pose tahun lepas aku dah ganti awai2 lagi.. kalau tidak mahunya kene double... hak hak hak.. dengan keadaan aku yang semakin sarat sekarang ni.. harap2 dapat la berpuasa walau seminggu pun.. kalau ikutkan due 15 hari umat islam pose... so insyallah aku ade mase selama 14 hari untuk pertama kali berpuasa bersama suami terchenta.. ha... pertama kali.. sebagai isteri, dan paling seronoOk raye tahun ni merupakan raya pertama sebagai seorang isteri dan insyallah sebagai seorang ibu.. beraya bersama 2 ahli keluarga baru.. wakakakkaka... sonok sonok sonok...



kalau ikutkan perancangan asal kami sepatutnya pun beraya di rumah baru.. tp apakan daya.. ihhihii.. kami hanya mampu merancang.. hanya Allah penentunya. kalau org lain mesti tgh duk osom.. nak balik mane dulu. hahahha.. konon nak adil punye pasal.. sampai dah rancang nak ajak mak ayah.. aboh n ma beraye kat umah baru.. tup tup due time raye.. hahahah so berpantang ler kat umah ma n aboh. jadi secara tidak sengaja nya kire beraya di umah ma n aboh le jawab yer.. hehehe,, buat suamiku.. tahun depan kite raye kat umah mak yer?? hihihi... ( macam jauh je.. )



hmmm... persiapan baby allhamdulillah bleh katakan semua dah cukup serba sedikit. jutaan terima kasih untuk insan2 yang sudi mencukupkan persiapan kami.. syukur sangat2. hmm... x sabar rase ye nak terima ahli baru.. walaupun bakal menghadapi cabaran tapi aku akan tabahkan hati.. kuatkan semangat untuk melepasi segala cabaran dan rintangan yang ade nanti.. buat suamiku.. sila sokong isterimu ini yer?.. raye tahun ni kita ala kadar dari semua segi bleh? makan pun ala kadar ok? wakakakaka...

'' Ya Allah, kau permudahkan lah segala urusan kami.. kau berikanlah kekuatan kepada kami dalam menghadapi segala kesulitan nanti... kau selamatkan semuanya nanti.. amin amin amin...''
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails