Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

NyAmUk..

adoyaiiii...
sejenis binatang pembawa penyakit..
aku takut..
nyamuk sekarang membiak elok di persekitaran kita..
nyamuk dulu takut dengan ridsect ubat nyamuk dan sebagianya
nyamuk sekarang degil tak makan saman tak ingat mati
nyamuk..
sekali gigit sakit wooo.. dah ler hisap darah...
kalau pembawa penyakit lagi la teruk..
sekali gigit bleh bawa mati
sejak akhir2 ini byk lak kes warded sebab nyamuk..
mati sbb nyamuk pun ada..
dekat dgn kawasan aku lak tu..
jadi sama2 la kita jaga persekitaran perumahan
supaya nyamuk2 tidak bisa membiak dengan jayanya..
hidup bebas tanpa nyamuk.
aku paling tak suka bunyi nyamuk... bunyi masa terbang nak gigit orang bukan main lagi.. tapi bila dah lending.. senyap.. PAAP!!! mampuih ko.. hahahahha. ( malas nak up load gambo nyamuk.. korang x kan x kenal ape itu nyamuk.. wakakakaka)
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails