Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

SaLaM AiDiL AdHa


yeaaa... esok raya haji...

walaupun aku x g haji lagi tapi bleh meraikan mereka yg menunaikannya

niat di hati sekiranya diberi peluang dan rezeki walau sekali pun

aku ingin menjejakkan kaki ke tanah suci sebagai tetamu Allah

betapa indah dan syukur nya jika diberi nikmat itu


hari ni keje lagi..( tgh duk tunggu berita baik.. ekekek)

baru pas makan.. kenyang yer...alhamdulillah

tahun ni x sempat nak masuk bahagian wat korban

insyallah tahun depan aku akan cuba untuk buat bermula dengan satu bahagian

kalau dulu aku tak tahu yang kita boleh berhutang semata-mata untuk korban

ingatkan kalau kita berlebih duit je baru lah dikorbankan..

rupenye tidak.. sedangkan hutang2 lain kita mampu je bayar.. ape lah sangat dengan hutang sebahagian korban. insyallah mampu.

harap2 tahun depan dipanjangkan umur boleh la aku masuk kalau x banyak memadai lah dengan satu bahagian.


hihihi...

baju raye dah beli.. sedondon dengan suami.. ahaksss

untuk anaknda tersayang tok ma dia sanggup menjahit sepasang baju melayu tecit n sangat comel.. hik hik hik..

walau x same kaler ngan ibu n ayah dia hahahah..

x sabar nak beraye.. raya pertama di rumah mertua..

( maklumla semua nya pertama.. ekekek )


Untuk semua umat islam yang membaca selamat menyambut hari raya korban. semoga apa yang dilakukan mendapat keberkatan oleh ALLAH s.w.t



kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. Selamat menyambut hari raya korban.. Maaf zahir batin

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails