Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

WaJaH BaRu

Wakakakakka..
berwajah baru.. template bese je..
x de mase nak godam google
nanti2 la. cari yang lagi menarik
untuk setakat ini hanya yang ni je la boleh.. hihihii
nak cter bukan sal wakakkaka berwajah baru jer..
tapi nak bagi tahu Muhammad Shaakir pun berwajah baru..
hak hak hak hak..
x sangka rambutnya mahu jatuh dekat dengan nyang dia,
jauh.. heheheh kemaman sane.. wakakakka
semasa dibotakkan shaakir x de la meragam sgt..
baik jer. hihihi.. tp disebabkan rimas plus geli rambut kat badan
plus lagi mengantuk( time tido )
sikit je lagi nak siap.. haru dibuatnya..
menangis2.. ibunya yang tak tahan dengar
benti je la dulu.. mandikan n tidokan dia dulu..
ada part ke dua pas tu baru la siap di botakkan
itupun x de la licin sangat
namun hajat ayahnya tercapai jua...

semasa proses membotakkan sehinggalah hasil nya..


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails