Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

bile orang kuantan p Ipoh..

muahahahhaha....

rezeki rezki rezki..

mula tu ingatkan x dpt le meraikan hari perkahwinan kak wati disebabkan jemputannya yang last minit tu.. geram memang la sangat geram pada mulanya..

tapi nak buat macam mane.. hal kenduri kawin gini mmg macam-macam boleh berlaku..

orang sebelah tumah pun kadang-kadang lupe jemput.wakakakka.

tapi mujur la dengan ihsan abg sam sekeluarga

dapat la kami menumpang sampai ke Ipoh sane..

masih juga ralat kerana tidak dapat berlamaan di sana

kerana keesokan paginya ada plan lain yang dah terancang


hemat kami kalau la dapat berlamaan di sana sudah tentu banyak tempat bakal menjadi kunjungan kami.. terutamanya IKEA yang sememangnya menjadi bualan hangat.. ekekeke

tapi disebabkan masa yang sangat la mencemburui kami maka terpaksa la kami pulang setelah sesi bergambar habis, kalau ikutkan photog.. mmg x puas lagi memukulnya.. hahahha

mengenangkan aktiviti yang bakal kami tempuhi esok maka ala kadar saja la..


perjalanan menyeronokkan, konvoi ngan nemo..

sempat lagi outdoor sesi kat tempat mane ntah.. (cover..cover.. salah jalan..ahakss)

banyak jugak la xcdent sepanjang pergi dan balik membuatkan aku kecut perut jer..

tapi alhamdulillah Allah mempermudahkan perjalanan kami walaupun masih tersangkut dengan '' owg buat jalan'' bese la.. ''kei el''

rancangan awal yang spatutnya sampai sebelum 10 malam meleset sama sekali..

kul 3.30 pg baru dapat menatap wajah anaknda terchenta..

pape pun seronok..
seronok lagi kalau dapat bermalam.. cuti-cuti ipoh-kl..




ps: gambo ni diambil gune kamera murah jer.. tp.. ok gak la.. ekekekek nmpk la muke gojes kak wati.. ahakssskalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails