Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

EnToH LerRR..



aduyai...
minggu ni agak sibuk..
x sempat nak cari cerita.. wakakkaka
walaupun banyak yang berlaku tapi macam x reti je nak ceritakan kat sini..
x pe la.. nanti2 la aku ceritakan.. x pun x perlu la ceritakan..
tp disebabkan kene post gak walau satu entri sekalipun seminggu... jd aku pun bebel2 la ape yg aku suke..
mana la tau kot2 nanti bila org search kat google
blog aku antara carian tertinggi?? wakakkakak ( tinggi cita2)
hahahhaha.. x pe la.. x kisah pun.. sape la aku..
blogging pun saje suke2 jer.. just nak share dengan orang ramai yang sudi nak membaca..
kalau x sudi x per.. tiada paksaan. x suh bayar pun kalau nak baca.. hihihi

ha... tetibe ade lak idea nak cerita..
sok kan hari sabtu kan?
sok hari krismas kan?
aktiviti harus aku mestilah berada di beserah..
kebetulan pulak tok yie n tok annis shaakir nak balik
kate ye nak g makan ikan bakar
perancangan saja.. ntah2 ambik ikan kat pasar g anto kat kedai je..
makan je la kat umah.. wakkakakaka..
x kisah la. janji dapat bersama keluarga besar sok...
dah lame x makan2 lepak2.. walaupun keluarga itu masih baru buat aku..
masa ni la nak erat2 kan lagi hubungan.. tambah pula dah ada shaakir ni..
lagi2 la perhatian pada dia.. ekekekke

yang membaca jangan terpedaya dengan tajuk..
walau x de idea.. tp nak juge postkan sesuatu..





gambo merujuk kepada hari dimana kami meraikan hari ulang tahun miji.. x sangka ade suprise baling tepung.. mase ni baru balik dari tgk wayang.. seruuuu bangat..
( gambo cilok dari FB bg sam )
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails