Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MaCaM - MaCaM...

Salam Maal Hijrah..
tahun berganti tahun..
macam-macam yang dirancang..
macam-macam yang berlaku..
apa yang dirancang tidak semua terjadi seperti yang dirancangkan..
macam- macam ada dalam kepala..
macam-macam menda nak buat..
kadang-kadang kalau dah banyak sangat macam ni...
mesti ade menda yang tak dapat. atau tak jadi..
macam kejutan jumaat lepas..
dengan tak disangka..
mula tu frust.. terkilan.. macam-macam la dalam hati ni.. dalam fikiran ni..
mungkin salah aku jugak.. tak reti nak merancang..
macam-macam yang aku tengok orang buat aku nak buat..
orang lain buat berjaya jer.. tapi aku belum tentu berjaya
macam-macam mende aku kene perbaiki lagi.
macam-macam perkara yang aku kene belajar lagi..
walaupun macam-macam perkara yang jadi dan tak jadi..
ia langsung tak melemahkan semangat aku..
dorongan suami serta rakan masih kuat untuk aku.
rancangan yang tergendala akan diteruskan juga..
cuma aku akan cuba lakukan satu demi satu..
supaya kali ini semuanya akan berjalan lancar.
kejayaan orang2 terdekat menjadi pendorong
serta pembakar semangat untukku terus berjuang
mendapatkan macam-macam yang aku nak tu.. hihihih..
macam-macam...
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails