Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

TaHuN DePaN

kikikiki...
macam lame je tahun depan.. padahal ye sok luse dah menginjak tahun 2011..
selamat tinggal 2010...
semua pahit manis akan kehidupan yang dilalui sepanjang 2010 ada yang ku simpan dalam kotak fikiran ku ini..
ada juga yang ku biarkan ia berlalu bagai angin bayu...

macam bese la.. semua orang kalau dah nak masuk tahun baru ni...
mesti semua dok sibuk nak cipta azam baru..
ada jugak yang masih meneruskan azam2 tahun lama yang masih lagi belum terlaksana..
x terkecuali aku la.. tapi x bermakan azam tu perlu ada bila muncul je tahun baru???
x semestinya...
so.. hujung tahun ni aku tak nak la citer pasal azam..
azam2 yang tahun lepas pun ada lagi yang belum dilaksanakan.. tapi alhamdulillah.. ade juga yang berjaya aku laksanakan..
di tambah pula dengan kehadiran tahun baru ini.. sedikit sebanyak ade jugak terdetik dalam hati ni.. ( azam baru??? hihihi)

penutup tahun 2010 ni bermakna buat rakyat malaysia..
kerana buat pertama kalinya Malaysia memenangi piala AFF suzuki yang sememangnya menjadi idaman peminat sepak bola tanah air.
walaupun aku bukan la tahu sangat pasal bola..
tapi terbit juga la rasa bangga dalam diri melihatkan kejayaan HArimau Malaya semalam.
tambah bermakna la apabila kerajaan mengumumkan cuti khas kepada kakitangan awam...
(hihihih)

hmmm...
banyak mende nak kene buat sebelum tahun depan nih...
kire semcam penutup tahunan la..
macam buku kira-kira lak ade tutup akaun bagai..
pape pun 2010 banyak membawa kebahagian buat aku..
syukur kepada ALLAH swt, dengn limpah kurnianya...
aku masih lagi diberikan kesempatan menjadi pelakon di pentasnya
masih lagi diberikan kesempatan untuk bersam insan-insan tersayang..
dan juga masih diberi kesempatan untuk memperbaiki kelemahan-kelemahan diri yang ada.


untuk perancangan tahun depan macam2 dah ade lam kepala nih..
aku tahu bangat,, aku hanya mampu merancang,, hanya ALLAH yang menentukan semuanya.
jadi aku berharap semua rancangan akan dipermudahkan oleh ALLAH,
dan semoga ALLAH memberkati semua rezki-rezki yang dilimpahkan kepada aku sekeluarga.

harap-harap.. tahun depan perlu la lagi aku berhujah dengan berapi-api..
apa lagi ek???
nak citer ape lagi???
tunggu je la tahun depan..
mesti banyak yang nak di updatekan.. hihihi..

semoga kalian semua berbahagia selalu dan mendapat lindungan dari ALLAH swt dalam menjalani kehidupan seharian.

wakakkaka
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

2 comments:

  1. sy berazam nak menjenguk ank awk nnt.. smoga azam sy termakbul.

    ReplyDelete
  2. hhahahah,,, amin3,,,, nak dtg g tau la.. leh masak2 skit.. hihihi

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails