Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BeRaKSi ???


hmm...
lama jugak la x beraksi.
bukan aksi seksi??
bukan aksi ngeri..
dan bukan juga aksi manja..
wakakakkaka..

beraksi lam kamus aku ialah.. bersukan.. ekekeke
sukan yang maksud aku adalah sukan badminton..
itu aje yang slalu practice sejak mula2 kenal bersukan..
( tp x dan terror.. berehat sebentar )
mase sekolah mmg kaki bangku..
bila dah keje baru la mula nak bersukan..
sukan yang dipilih inilah dia..
yuran murah..
peralatan pun mahal sekali aje.
pukul beratus kali pun x putus2 tali..
kalau nak merasa tali baru toreh je ngan pisau..
nak rasa raket baru bg je org ganaz gune.. patah baru leh tukar,, heheheh

bleh kate dekat setahun lebih juge la aku berehat kot?
hmmm..
kalau dulu ada pasangan-pasangan yer..
tapi sekarang dah tinggal sepasang aje pasangan jer..
yang lain semua kene cari pasangan badminton baru..
heheheheh..
mereka pun macam aku la.. berehat sebentar
ikut turn.. heheeh harap2 pas ni turn org lain lak..

hmmm.. bulan febuari adalah bulan menarik bagi aku..
juga bulan yang baik..
hmmm harap2 boleh la beraksi nanti..
banyak mende nak kene sediakan nih..
semua nak baru..
incek suami..
saya mau kasut baru.. baju baru.. tali baru..
raket baru x dapat.. grip baru pun jadi lah.. hihihi

hmmm...
asyik mengeluh jer..
x tau nak wat pe dah..
perut tengah kenyang..
alhamdulillah..
tunggu masa nak balik
esok nak out station lak
( cewahhh sekali sekala )kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. u're almost welcome to join back the club.. hehe

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails