Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

TaK CuKuP DuA TaNgAn la la la~~~

wakakkakaka.. wahhhh aku pun tak tau ape yang membuatkan aku cukup sibuk minggu nih... tapi mmg aku rase sebok sangat lah... huauhuhauhua... mungkin sebab baru mula dengan aktiviti membawa bekal.. pagi masak.. makan pagi.. makan tgh hari... hidupku seharian dalam libry.. balik rumah layan anak.. sambil kemas-kemas lipat -lipat ape yg patut.. gosok baju tidurkan anak.. masak skit kalau ade yg nak makan.. peh tu kalau x keje malam.. kalau ade CD ke DVD best leh layan.. kalau x de terus tido.. bangun pagi masak balik.. bla bla bla.. begitu la rutin harian untuk hari bekerja.. perasaan aku?? hmmmm gembira.. walaupun penat.. x de la terasa sangat..hahahhaha

Saat ini meja tengah bersepah.. aku curi masa kejap nak tulis entry ni.. sbb aku tak tau nak mula kan yang mana dulu.. walaupun x tau mana nak mula dulu aku dah nampak apa yang aku patut buat.. hihihi.. cuma nak sentuh yang mana dulu je.. bila dah sentuh nanti aku takut x behenti lak.. wakakkaka.. banyak mende nak kene settle kan.. perasaan aku??? seronok.. sebab ramai yang nak membantu sama-sama menyettlekan semua benda. semangat untuk bekerja lebih.. wawawawa

ha... hujung minggu saat yang dinanti.. walaupun dah ada aktiviti rutin yang menanti.. arggghhhhh tak sabar rase yer.. sok nak shoping... sampai tak cukup dua tangan...kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails