Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

AkHiRnYa !!!!

wakkakakak...
kalu perasan.. tajuk entri aku kali ni same dengan tajuk entri izyan syazwani blogspot..
sape dia?? dia kawan aku..
dia juga antara blogger yang selalu dapat ernings..
wahhh aku suke..
sebab aku beria update blog slalu sebab terpengaruh dari dia la..
sebab dia kawan aku.. so aku caye kat dia..
dia kata dia penah dapat semua tu..
kalau orang lain yang aku x kenal cerita.. mungkin aku x bape terpecaya..
tapi bila dia yang citer.. so aku pun terpecaya la juge..
hahahahhahha gelak besar kejap..
hari ni bila aku cek.. ngeh3... aku dah sedikit imbuhan akibat dari aku berblog bagai ini.. ekekekek
walaupun bukan la menjadi satu kemesetian buat aku..
tapi ape salahnya aku cuba??
mana lah tahu??
tuah ayam nampak di kaki..
tuah manusia sape yang tahu??
ngeh3..

lepas ni aku akan cuba memperhebatkan lagi promosi blog aku yang tak seberapa nih..
aja aja fighting!!!!
kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

3 comments:

  1. tahniah.. bleh beli D3100 hehehe

    ReplyDelete
  2. hihihi tq3... amin3.... kalau la saya dapat beli dengan hasil blogging nih... saya akan buat makan2 untuk kawan2... hihihihi

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails