Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

BeLaJar KeRaS TaNgAn

wakakakka...



bosan... tak tau nak buat ape.. asyik duk tengok student lalu lalang jer..



paper pun dah habis baca.. teruk juga aku ni.. kalau x keje jawab ye x baca paper.. ngeh3.. nengok berita tv3 jauh sekali.. nak buat macam mana.. time orang nengok laporan perkara perkara berlaku dalam dan luar malaysia.. time tu la aku wat kerja yang bukan depan tv. heheheh





baru baru ni aku dapat hobi baru..



mula mula macam x caya je aku ni boleh buat ke tidak..



abg lan.. pengusaha kraf tangan menggunakan rotan dan surat khabar telah mengoffer aku untuk buat part time tolong dia siapkan tempahan yang dia dapat..



x sangka juga dalam masa dua hari je belajar.. keras keras tangan dibuatnya.. nak menjadi kraft tangan.. bukan nya keje senang.. tapi berkat kesabaran dan kesungguhan yang ada.. heheheh aku berjaya juga.. walaupun bukanlah 100% barangan tersebut hasil keras tangan aku.. kalau ikutkan sifu.. memang jauh la dia lagi sempurna dari aku.. tapi melihatkan hasil yang dah siap membuatkan aku lebih teruja untuk menyambung projek seterusnya... tapi masih lagi menunggu bahan mentah yang tak kunjung tiba..





pape pun disamping mengisi masa lapang dapat juga la aku menambah pendapatan walaupun tidak seberapa.. ye la.. aku bukanyan bikin sepenuhnya barangan yang ditempah.. cuma 10% dari barangan tu je hasil keras tangan dari aku.. ngeh3.. teringin juga nak melihat hasil penuh kraf tangan dari tanganku yang keras ini..


sape sape yang nak buat tempahan bleh je g kat website ni.. http://ummiecraft.blogspot.com

banyak la hasil2 menarik yang korang leh dapat. macam bekas muffin.. bekas pensel.. bakul bakul pelbagai guna.. memang menarik la..

ni lah hasil dari keras tangan aku ni.. buat masa ini aku hanya mampu menghasilkan rama-rama yang melekat tu je.. kih kih kih


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

No comments:

Post a Comment

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails