Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

La la la la la

entah mengapa sejak dua menjak ini aku semakin suka menyanyi.. bukan berkaraoke.. tapi sekadar berbisik sendiri sendiri saja.. tak pun kalau dah syok sgt tu.. aku nyanyi kuat2 sorang sorang dalam kete.. wakakkakaka..

baru ku tahu kenapa ada orang dia suka menyanyi dengan kuat.. walaupun dia bukan la penyanyi dan mempunyai suara yang sedap... rupanya ia membuatkan kita lepas.. bukan lepas angin.. tapi lepas mood... ( pada perasaan aku la.. ) dah banyak kali juge aku buat.. ternyata menjadi.. heheheh.. terutama apabila berada di pejabat.. pelbagai halangan dan cobaan yang datang akan membuatkan aku merasai pelbagai perasaan.. jadi daripada aku melayani perasaan perasaan tersebut lebih aku aku lepaskan melalui lagu lagu yang kadang-kadang aku tak minat dan tak tahu pun... tapi bila dengar jer.. jadi beh la plok.... so.. lagu lagu itu akan ku ulang.. ulang dan ulang.. sampai la aku puas hati.. hhahahahaha..

sebenarnya entri ni x de pape pun aku.. sebenarnya nak update pasal visit kat ganu hari tu.. tak terlupa juga kejadian menarik yang berlaku hujung minggu yang lalu.. nanti la.. next entri k?? sekarang nasi dah masak.. aku nak p makan.. wawawawawawakalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails