Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

MaTa

'' ape hal mata kau pandang lebih kurang ni? ''

'' sebab mata kau la orang salah paham.. tak pasal pasal. ''

'' tengok orang lebih kurang lagi??''

'' mata tu!! tajam.. ''

hah sudah.. macam mane ni? mata jugak yang dipersalahkan. tak kan nak jalan tutup mata lak? rugi nikmat ALLAH bagi.. bukan seluruh umat manusia yang dapat merasainya? tak kan la pulak nak pakai'' spek itam'' di tengah hari terik?? koya wehhh... huhuhuhu
berjalan sekeliling kita.. mesti la guna mata.. memang la bergerak guna kaki.. tapi orang x de kaki pun guna mata untuk bejalan.. maksud aku.. bergerak ke destinasi la.. tapi??? orang buta pun sampai ke destinasi mereka kan?? hurmmm... ada bezanya. malas nak pikir.

duduk sendiri memikirkan yang tadi.. salahkah mata melihat benda yang ada? salahkah mata memerhati ciptaanNya? dari mata turun ke hati.. ''betulll la..'' kalau tidak masakan kalau melihat sesuatu yang cantik kita akan tersenyum.. wahiban, melihat sesuatu yang jelik membuatkan mata merenung seribu makna. salahkah mata?? hurmmmm...

dah tu.. balik rumah,, cabut mata,, cuci dengan eye mo, cuci cuci sental sental.. kasi bersih.. korek sana sini.. buang mendasing yang ada.. sekali sekala titiskan pelembap mata. kasi urut baik baik.. last sekali... pakai balik mata yang ada.. ahhhhhh... segarnya mata... bersihnya terasa.. naik katil tidur lah mata. berehat sementara, menanti kekal tutupnya..kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

4 comments:

  1. dari kerana mata, yang mempunyai kuasa...

    ReplyDelete
  2. any: ooooo... aku tergoda.. aku tergoda terkeciwa... wakakakkaa

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails