Xxpresi diri anda

TaBuNg

FoLLoW Me I WiLL FoLLoW U

PoLiTiK oh PoLiTiK

semalam.. saje je buat ''blogwalking''
dulu jarang sangat buat keje nih, sebab nak post entri pun sebulan sekali. hahahhaha... tak de la aktifpedia sangat berbloging nih.. mengapa begitu aku pun tak pasti.. mungkin x pandai nak bahagi masa kot? aku bukan jenis yang suka membaca akhbar. ape ke jenis manusia la aku ni.. so kalau orang citer lain tajuk skit je.. aku memang kebanyakan nya akan senyap saja. banyak mende jugak yang aku tak tahu, dek kerana kurangnya aku membaca. jujur aku katakan sebulan berapa kali saja aku mengadap akhbar harian. itu pun mencari berita berita hangat.. artis terutamanya.. kalau tahu cerita terbaru pun melalui blog2 yang ada ni lah. betullah.. membaca itu jambatan ilmu. tak kisah la apa bahan bacaan kita.

nak cerita pasal blogwalking..

klik je next blog. blog pertama.. memaparkan kisah hangat masa kini.. apa tu?? dah tentu la video seks seorang ahli politik.. aku tahu berita itu.. tapi tak pernah pun aku amik tahu.. siapa.. bila? dan apa ceirta sebenarnya.. aku cuma mendengar mulut mulut orang sekeliling bercerita saja. baca punya baca.. agak menarik.. aku tak nak la komen blogger tu pro mana kan? kang tak pasal2..

then, next blog, masih lagi memaparkan wajah yang sama seperti blog yang pertama. masih lagi cerita yang sama.. dan hujahan yang sama.. cuma bentuk penulisan yang berbeza, mungkin lebih umum dan tidak se tegas blog yang pertama.

next blog, versi bahasa inggeris, juga memaparkan wajah yang sama.. namun perserpsi yang berbeza, kali ini hujahanya turut berbeza. dan kali ini aku dah mula seronok.. pada aku dengan membaca tulisan bloggers ini membuat kan aku membuka minda. membuatkan aku lebih teruja untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai sesuatu perkara. pada aku semua yang aku tahu kadang-kadang tidak dapat di baca pada akhbar akhbar terbitan biasa. jadi aku memutuskan untuk terus membaca tulisan tulisan mereka.

hurmmm.. cetek pengetahuan sebenarnya aku ni. padan la hari hari kene bambu ngan suami. semua mende nak kene citer lebih.. surat khabar x nak baca.. berita tak penah nak tengok.. asyik duk layan drama.... jer.. kalau tak indo korea.. muahahahhaa... baiklah!!!! saya akan berusaha untuk meluaskan pengetahuan saya dalam apa jua perkara yang belaku dalam dan luar negara.

pssttt: takut juga.. nanti shaakir tanya.. '' ibu... siapa perdana menteri Malaysia ke 10? ''
ha... ape aku nak jawap kalau masih dipanjangkan umur sampai ke tahap itu??wakakkakaka


kalau suka klik sekali.. kalau tak klik 2 kali;p

1 comment:

  1. ez pon sama..dh kurang membaca la..tu pasal blog pon tak cemerlang penulisannya..tapi kalau bab tengok cerita sinetron nombor satu babe..semua hafal..haha..memang x bgus..so, marilah kita sama2 terapkan budaya RAJIN membaca dlm diri neh :D

    ReplyDelete

LaGi MeNaRiK Di SiNi

Related Posts with Thumbnails